13 razloga zašto koristiti Autodesk Vault

Autodesk Vault pomaže inženjerima, dizajnerima i timovima u drugim odjelima da poboljšaju suradnju i povećaju brzinu unaprjeđenja pri razvoju proizvoda.


Autodesk Vault upravlja podacima o dizajnu i inženjerskim procesima na središnjem mjestu, pomažući Vašoj organizaciji da uštedi vrijeme, izbjegne skupe pogreške i učinkovitije revidira i objavi dizajn.


Poboljšanja suradnja i povećana brzina unaprjeđenja pri razvoju proizvoda između inženjera, dizajnera i ostalih odjela
Poboljšanja suradnja i povećana brzina unaprjeđenja pri razvoju proizvoda između inženjera, dizajnera i ostalih odjela

1. CAD integracija


Radite bez prekida uz besprijekornu integraciju između Vaulta za upravljanje podacima i Vaših alata za dizajn, kao što je Autodesk Inventor i AutoCAD, s uključenim modulima za elektrotehniku i strojarstvo. CAD integracija olakšava upravljanje povezanim podacima s Vašim dizajnom od tehničkog ureda do proizvodnje – štedeći vrijeme i održavanje točnosti podataka.


2. Brzo pronalaženje podataka


Pronađite ono što Vam treba kada s naprednim inteligentnim pretraživanjem. Ponovno upotrijebite datoteke i smanjite potrebu za ponovnim stvaranjem dizajna ispočetka. Identificirajte i eliminirajte umnožavanje dijela pomoću geometrijskog traženja i poboljšajte produktivnost u cijeloj Vašoj organizaciji. Korištenje Vaulta pomaže značajno smanjiti vrijeme potrebno za pronaći informacije, pa Vi možete potrošiti više vremena na dizajniranje i manje vremena za traženje podataka.


3. Upravljanje i praćenje revizija


Vault pomaže osigurati da svi rade s najnovijim crtežima tako da automatski prati informacije o promjeni datuma i vremena u sustavu, održava prošlu verziju datoteke i bilježi cijelu povijest Vaših dizajna.


4. Brzo kopiranje i ponovno korištenje podataka


Više nećete trebati ručno rekreirati složene modele i komplete za crtanje tako čuvajući sate za projektiranje nekog novoga projekta. Korištenje Vaulta kao softvera za upravljanje podacima, Vi može kopirati dizajn – uključujući sve povezane datoteke i dokumentaciju – za korištenje u novom dizajnu. Lako je konfigurirati datoteke koje želite zamijeniti, ponovno upotrijebiti ili kopirati.


5. Istodobno projektiranje i surađivanje u timu


Podaci o proizvodu u jednom sustavu omogućuje međufunkcionalne timove da dizajniraju istodobno bez prepisivanje datoteka — za razliku od dijeljenje informacija o proizvodu putem e-maila, Excel proračunskih tablica i ostalih izoliranih, ručnih metoda koje mogu dovesti do gubitka podataka. Članovi tima provjere dizajn prije izrade izmjena, a zatim ih provjere prije vraćanja kad završe. Svi rade zajedno, a Vi možete bolje balansirati resurse, ubrzati projekte do završetka, i ispoštovati kratke rokove.


6. Jednostavna konfiguracija i administracija


Vault nudi alate za upravljanje Vašim Vault poslužiteljem za maksimiziranje radnog vremena. Intuitivni administrativni alati čine upravljanje poslužiteljem jednostavno za sve, čak i one ljude s minimalnim informatičkim znanjem.


7. Uvođenje standardizacije


Vault nudi prilagodljive alate za pomoć administratorima kako provoditi organizacijske standarde na stvaranje, pregled i objavljivanje podataka procesa, kao i industrijskih standarda kao što su ISO 9000 i RoHS.


8. Stvaranje inženjerskih BOM-ova


Napravite račun za inženjerske materijale koji su proizašli iz podataka iz CAD dizajna za učinkovito praćenje i komunicirati među odjelima o pojedinosti o tome kako dizajnirani proizvod je funkcionalan.


9. Kontrola pristupa podacima


Ojačajte sigurnost podataka s kontrolom i postavljanjem dopuštenja korisnicima kojim podacima mogu pristupiti i koje podatke mogu uređivati na temelju njihovih uloga u timu i projektima kojima pripadaju.


10. Suradnja s vanjskim sudionicima


Uključeno u Autodesk Product Design and Manufacturing Collection, Fusion Team dopušta da surađujete s kupcima, dobavljačima i drugi vanjski sudionicima povezujući ih u Vaš projekt u jednom sigurnom radnom prostoru u oblaku. Dijelite native datoteke i ažuriranja dizajna dok održavajući dopuštenja pristupa kontrole, verzije i sljedivosti.


11. Ubrzavanje remote (daljinskih) recenzija dizajna


Podijelite vizualne prikaze svojih dizajna pomoću web-based alata, Autodesk Shared Views, uključenog u Vault Professional. Recenzenti mogu vidjeti Vaše dizajne u svom web pregledniku i zumirati, mjeriti, označiti, staviti bilješku i objaviti Vam svoje komentare.


12. Dijeljenje podataka među distribuiranim timovima


Funkcionalnost na više mjesta, dostupna s Vault Professional, omogućuje tvrtkama sinkronizaciju dizajn podataka među distribuiranim radnim grupama, proširenje dosega dizajna na različitim lokacijama, zemljopisnim područjima, i na cjelokupnu organizaciju.


13. Automatiziranje puštanja dizajna i promjena


Ručni postupci za puštanje i promjenu dizajna može dovesti do kašnjenja i grešaka u proizvodnji. Vault Professional daje dizajn timovima izbor standarda ili konfigurabilne procese za puštanje i inženjerske promjene upravljanje narudžbom, izbjegavaju tako skupe pogreške i uklonjanje uskih grla.



Zaključak


Autodesk Vault upravlja podacima o dizajnu i inženjerskim procesima na središnjem mjestu, pomažući Vašoj organizaciji da uštedi vrijeme, izbjegne skupe pogreške i učinkovitije revidira i objavi dizajn. Kontrolirajte tko ima pristup CAD podacima i tko može s njima raditi.


Informirajte se više o Autodesk Vaultu.


Ako Vam se sviđa ovaj post, podijelite ga drugima!

12 views0 comments
CAD.SHOP-ICON.png