13 razloga zašto koristiti Autodesk Vault
Updated: Aug 30, 2022
Autodesk Vault pomaže inženjerima, dizajnerima i timovima u drugim odjelima da poboljšaju suradnju i povećaju brzinu unaprjeđenja pri razvoju proizvoda.
Autodesk Vault upravlja podacima o dizajnu i inženjerskim procesima na središnjem mjestu, pomažući Vašoj organizaciji da uštedi vrijeme, izbjegne skupe pogreške i učinkovitije revidira i objavi dizajn.

1. CAD integracija
Radite bez prekida uz besprijekornu integraciju između Vaulta za upravljanje podacima i Vaših alata za dizajn, kao što je Autodesk Inventor i AutoCAD, s uključenim modulima za elektrotehniku i strojarstvo. CAD integracija olakšava upravljanje povezanim podacima s Vašim dizajnom od tehničkog ureda do proizvodnje – štedeći vrijeme i održavanje točnosti podataka.
2. Brzo pronalaženje podataka
Pronađite ono što Vam treba kada s naprednim inteligentnim pretraživanjem. Ponovno upotrijebite datoteke i smanjite potrebu za ponovnim stvaranjem dizajna ispočetka. Identificirajte i eliminirajte umnožavanje dijela pomoću geometrijskog traženja i poboljšajte produktivnost u cijeloj Vašoj organizaciji. Korištenje Vaulta pomaže značajno smanjiti vrijeme potrebno za pronaći informacije, pa Vi možete potrošiti više vremena na dizajniranje i manje vremena za traženje podataka.
3. Upravljanje i praćenje revizija
Vault pomaže osigurati da svi rade s najnovijim crtežima tako da automatski prati informacije o promjeni datuma i vremena u sustavu, održava prošlu verziju datoteke i bilježi cijelu povijest Vaših dizajna.
4. Brzo kopiranje i ponovno korištenje podataka
Više nećete trebati ručno rekreirati složene modele i komplete za crtanje tako čuvajući sate za projektiranje nekog novoga projekta. Korištenje Vaulta kao softvera za upravljanje podacima, Vi može kopirati dizajn – uključujući sve povezane datoteke i dokumentaciju – za korištenje u novom dizajnu. Lako je konfigurirati datoteke koje želite zamijeniti, ponovno upotrijebiti ili kopirati.
5. Istodobno projektiranje i surađivanje u timu
Podaci o proizvodu u jednom sustavu omogućuje međufunkcionalne timove da dizajniraju istodobno bez prepisivanje datoteka — za razliku od dijeljenje informacija o proizvodu putem e-maila, Excel proračunskih tablica i ostalih izoliranih, ručnih metoda koje mogu dovesti do gubitka podataka. Članovi tima provjere dizajn prije izrade izmjena, a zatim ih provjere prije vraćanja kad završe. Svi rade zajedno, a Vi možete bolje balansirati resurse, ubrzati projekte do završetka, i ispoštovati kratke rokove.
6. Jednostavna konfiguracija i administracija
Vault nudi alate za upravljanje Vašim Vault poslužiteljem za maksimiziranje radnog vremena. Intuitivni administrativni alati čine upravljanje poslužiteljem jednostavno za sve, čak i one ljude s minimalnim informatičkim znanjem.
7. Uvođenje standardizacije
Vault nudi prilagodljive alate za pomoć administratorima kako provoditi organizacijske standarde na stvaranje, pregled i objavljivanje podataka procesa, kao i industrijskih standarda kao što su ISO 9000 i RoHS.
8. Stvaranje inženjerskih BOM-ova
Napravite račun za inženjerske materijale koji su proizašli iz podataka iz CAD dizajna za učinkovito praćenje i komunicirati među odjelima o pojedinosti o tome kako dizajnirani proizvod je funkcionalan.
9. Kontrola pristupa podacima
Ojačajte sigurnost podataka s kontrolom i postavljanjem dopuštenja korisnicima kojim podacima mogu pristupiti i koje podatke mogu uređivati na temelju njihovih uloga u timu i projektima kojima pripadaju.
10. Suradnja s vanjskim sudionicima
Uključeno u Autodesk Product Design and Manufacturing Collection, Fusion Team dopušta da surađujete s kupcima, dobavljačima i drugi vanjski sudionicima povezujući ih u Vaš projekt u jednom sigurnom radnom prostoru u oblaku. Dijelite native datoteke i ažuriranja dizajna dok održavajući dopuštenja pristupa kontrole, verzije i sljedivosti.
11. Ubrzavanje remote (daljinskih) recenzija dizajna
Podijelite vizualne prikaze svojih dizajna pomoću web-based alata, Autodesk Shared Views, uključenog u Vault Professional. Recenzenti mogu vidjeti Vaše dizajne u svom web pregledniku i zumirati, mjeriti, označiti, staviti bilješku i objaviti Vam svoje komentare.
12. Dijeljenje podataka među distribuiranim timovima
Funkcionalnost na više mjesta, dostupna s Vault Professional, omogućuje tvrtkama sinkronizaciju dizajn podataka među distribuiranim radnim grupama, proširenje dosega dizajna na različitim lokacijama, zemljopisnim područjima, i na cjelokupnu organizaciju.
13. Automatiziranje puštanja dizajna i promjena
Ručni postupci za puštanje i promjenu dizajna može dovesti do kašnjenja i grešaka u proizvodnji. Vault Professional daje dizajn timovima izbor standarda ili konfigurabilne procese za puštanje i inženjerske promjene upravljanje narudžbom, izbjegavaju tako skupe pogreške i uklonjanje uskih grla.
Zaključak
Autodesk Vault upravlja podacima o dizajnu i inženjerskim procesima na središnjem mjestu, pomažući Vašoj organizaciji da uštedi vrijeme, izbjegne skupe pogreške i učinkovitije revidira i objavi dizajn. Kontrolirajte tko ima pristup CAD podacima i tko može s njima raditi.
Informirajte se više o Autodesk Vaultu.
Ako Vam se sviđa ovaj post, podijelite ga drugima!